De meeste patiënten zijn tevreden over hun behandelaar. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat u verkeerd, dan wel onzorgvuldig bent geïnformeerd of bent behandeld. Misschien bent u het niet eens met de rekening of heeft u een probleem met de declaratie ervan. Het is wel belangrijk dat u iets doet met die onvrede.
Klacht? Indien u vindt dat u binnen onze praktijk onzorgvuldig bent geinformeerd en/of bent behandeld, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing en meestal lossen telefonisch, of middels een gesprek, de onduidelijkheden zich op. Wacht niet te lang met dit gesprek!
Nog steeds niet tevreden? U kunt dan een schriftelijke klacht indienen. In de meeste gevallen zal een gesprek met de behandelaar voldoende zijn om de situatie op te lossen. Mocht er toch behoefte zijn aan een derde, neutrale partij, dan kan een klacht ingediend worden bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.
Meer informatie Op de website van www.allesoverhetgebit.nl treft u meer informatie aan over de KNMT klachtenservice. Eventuele vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012 (€ 0,90 per gesprek). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Patiënten enquète Om de kwaliteit van onze zorgverlening voortdurend te verbeteren maken wij gebruik van een patiënten enquête. Wij stellen uw mening op prijs. Middels onderstaande link kunt u onze patiënten enquete invullen. Patienten enquete.