Samenwerking Wij hechten veel waarde aan een goede communicatie met u als verwijzer. Optimale zorg kan alleen worden geboden middels samenwerking binnen een kader van verwijzer/ patiënt en behandelaar. Hierbij staat de patiënt centraal maar hij/zij heeft ook zelf verantwoordelijkheden ten aanzien van het goed onderhouden van het gebit. Een goede onderlinge communicatie is dus van groot belang om een zo effectief mogelijke behandeling te kunnen bieden. Zijn er dan ook vragen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Communicatie Van alle bezoeken aan onze parodontoloog/implantoloog wordt u als verwijzer een gespreksverslag toegezonden. Hierin worden bevindingen geformuleerd, adviezen gegeven, en/of wordt een verzoek gedaan tot (be)handeling. Indien gewenst kan telefonisch overleg plaatsvinden. Na een eerste bezoek aan onze praktijk ontvangt u verslaglegging in de vorm van een behandelplan, kopie van de parodontiumstatus en indien van toepassing een digitale kopie van de gemaakte röntgenfoto's. Uw patiënt ontvangt een kopie van de besproken kostenbegroting voor de voorgestelde vervolgbehandeling(en).
Veilig gegevens uitwisselen Wij versturen bij voorkeur alle gegevens digitaal - dit alleen na toestemming van patient - en via een beveiligde verbinding (zorgmail). Per 2017 heeft onze praktijk zich aangesloten bij zorgmail. In de praktijk betekent dit dat u, indien u zelf ook zorgmail deelnemer bent, uw patiënten kunt garanderen dat gegevens uitwisseling met onze praktijk via een beveiligde omgeving gebeurd.
NB: Bent u zelf ook zorgmail deelnemer, meldt dit dan alstublieft bij ons.